Saturday, December 31, 2005
sah!

Migrate ke Blogspot.com

Sebab utama aku migrate ke sini :
1.server campus aku tiba2 xleh nak masuk blogdrive.xtau nape
2.tetiba rasa best kat Blogspot.com.Template ready-made yang masyuk2.Like i like!
3.masa untuk berubah,tahun baru,platform blog pun kene baru.sila beri tunjuk ajar.
4. . . .

Aku mintak maaf kalo blog yang baru ni byk lagi kekurangan.Aku masih pening2 lalat,camne nak edit sidebar,letak smart-button cam dulu2.Dan paling penting,nak letak balik link2 masa kat blogdrive dulu.So mr.east,you got some work to do now.

New Year Party!
Malam ni aku kene attend satu parti.yeah parti!parti nak sambut tahun baru 2006.tapi,parti aku xlah seliar parti2 kat luar sana.Aktivit kitaorang malam ni,BBQ.
Ini lah pertama kalinyer dalam hidup aku,aku join parti BBQ.Sungguh.
Plus,aku pon xtahu apa akan menunggu aku kat Parti BBQ Tahun Baru ni nanti.Anyway,
Selamat Tahun Baru 2006.Apa Azam Tahun Lepas?
posted by mohdismail @ 11:42 AM  
2 Comments:
  • At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    isskk..kat sini ke komennyer..

     
  • At 2:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    lor, da sangkut kat blogspot lak? ahaha... epi new year !

     
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER