Sunday, January 01, 2006
Selepas Jam 12
BBQ Party
Jam pc aku menunjukkan 1.31 pagi.Baru lepas sejam tigaploh minit tahun 2005 aku tinggalkan.Malam terakhir tahun 2005 aku akhiri ngan majlis makan BBQ.
Secara keseluruhannya,parti ni biasa je,bukan style masak masing,tapi ade tukang masaknye.Diaorang ni start masak dari kul 8.30 malam tadi.Aku sampai dalam kul 9.00 malam,datang tolong bakar ayam,daging,hot dog ckit.Pastu ramai la yang datang.Aku mengundur diri memandangkan aku da pakai baju wangi2,nanti kuat lak bau asap melekat kat baju aku malam tahun baru ni.
Yang paling aku nak gelak,ada sorang ammat ni,pi letak ketul2 marjerin atas ayam,daging dan suma2 tu.Bila marjerin tu cair,elok dia mengalir ke bara bawah jaring tu.Then,api besar pun jadi,mula la kelam kabut mamat tu aku tengok.Tengok je?tengok je la..habes hitam2 ayam tu.Lantak!
Makan start lambat,naik berdangdut perot aku ni tunggu.
Aku start ngan hot dog sebatang.Yang baru masak.Aku patah je,berkepul asap kuar.(wahh..!).Cicah pulak ngan sos BBQ.Bayangkan sendiri la..
posted by mohdismail @ 5:54 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER