Sunday, January 01, 2006
*sigh*


Gerek seh.Masa aku merayau-rayau kat ruang tenet yang serba luas ni.Aku terjumpa dia ni kat TokeiKedai.net.Aku taktau pon yang dia ni wujud.Dia ni juara Malaysia Top Host yang first dulu.maybe sebab aku tak follow rancangan ni,tu yang aku xtau wujudnya Nurul Syuhada ni.Plus,dia asal dari tempat dekat2 ngan tempat aku.Check out her profile.

Nama: Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zain
Usia: 21 tahun
Tarikh Lahir : 29 November 1984
Zodiac : Sagittarius
Asal: Seremban,Negeri Sembilan
Tempat Tinggal : Kuala Selangor, Selangor
Personaliti :Adventurous
Minat : Scuba diving,Swimming,Shopping,Travelling,Cooking & Hosting
Buku Kegemaran : Oceanography
Movie Kegemaran : Tomb Rider,LOTR & Finding Nemo
Musik Kegemaran : Apa Saja
Tv Show Kegemaran : 3R, Sinchan, Powerfuff Girls, Meteor Garden
Akademik: Pelajar Tahun 3 Kolej Universiti Sains & Teknologi Malaysia [KUSTEM] (Sains Marin)
Adik-beradik: Tiga Orang (Perempuan tunggal)
Tinggi: 167 sm

For more details : http://www.tokeikedai.net.my/v8/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=4282
posted by mohdismail @ 7:02 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER