Monday, February 20, 2006
Let's Talk About Her...

// nak tengok gambar asal?sini

Siti Nurhaliza yeah!
Terkezut kamu semua masuk sini terpampang muka Siti Nurhaliza.
Kalau korang tanya,"Hilang akal pe mamat ni letak gambar siti?"..aku akan jawab,"ermm..skit la hilang"
Sejujurnya,aku memang tak into lagu-lagu gadis berdagu lekuk ni.Aku akui lagu-lagu dia memang sedap-sedap belaka.Dulu aku pernah menjadi peminat yang agak fanatik orang kampung Kumprinx ni,tapi sekarang tak lagi.Bukan membenci.Tapi,lagu-lagu dia makin hari makin tak seiring dengan perkembangan aku.Itu dulu....
Suara dia memang sedap.Kawalan suara dia memang bagus,kebanyakan lagu yang dia bawak live,sekelumit pun orang takde komplen pitching lari la...terabur ke laut la...hape ke,sesedap dengar dari cd/kaset/mp3.Anugerah milik Siti Nurhaliza sudah berderet dirumah,mungkin da naik malas Siti nak tenung,nak renung,mengenangkan saat manis menerima anugerah diatas pentas.Terlalu banyak sehingga Malaysian Book of Records mencatatkan Siti Nurhaliza sebagai Penerima Anugerah Terbanyak dalam Industri Hiburan.
Itu Siti Nurhaliza,yang kita kenali dari Bintang HMI 1995,lahir kerna diadili mereka yang benar-benar tahu apa erti sebenar sebuah bakat.Siti Nurhaliza lahir bukan atas dasar 'untung suda la..'.Orang ramai tak perlu spare prepaid 10,30,60,100 'tuk menikmati bakat semulajadi Siti Nurhaliza.
Wei..Akademi Fantasia 4 da nak mula,kalau korang rasa korang lebih bagus dari Mawi,Zahid,Vince mahupun Siti Nurhaliza,klik sini 'tuk borang ke AF4.

Spesel[at]Download!
// Siti Nurhaliza - Bintang HMI 1995 Flashback
posted by mohdismail @ 2:00 AM  
5 Comments:
  • At 8:01 AM, Blogger Nashrex said…

    memula citer ct.. pastu masuk borang af4 plak.. ke engko yg minat join af ni? ekeke

     
  • At 10:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    eh..mcm penah nampak la gamba ni dr mane..ehehe..pej fotopejes tungsten ek..laiting gamba ni superb seh

    ey bia betik..takkan salah sorang fan ct kot kamu ni..eeeeisshhh xnak kawan la ceni..

     
  • At 12:28 PM, Blogger mohdismail said…

    nash & famia
    haram aku tak menegerti macamane ct&af4 leh jadi modal post aku..
    aku xminat pon kedua2nya...
    famia..itu dulu..dule kiren..kiran..duluu kirann..

     
  • At 6:56 PM, Blogger Nashrex said…

    sejak ct mengejar cita2 mau kawin sama org tua berstatus tinggi.. aku trus x minat.. hahak

     
  • At 9:46 PM, Blogger Kumprinx said…

    ari tu Kak Pah buat hal ngan dia, nyaris terpengaruh aku.
    Sampai skang aku dendam lg ngan Kak Pah tu..
    Damn it Kak Pah!!

    To Siti: Esok abang call you.

     
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER