Monday, February 13, 2006
sembilanaga.satu filem indon yang ngetop!

*gambardisni


Assalamualaikum pembuka bicara setelah sekian lama aku tak menghapdet.Yeah!

mohdismail.com
Setelah sekian lama meletakkan nama aku sebagai sub-domain,sekarang nama aku secara rasminya berdiri atas kaki sendiri,.com lagi.
mohdismail.com da dipublish ke alam internet ni 2,3 hari lepas.Akan tetapi proses membina mohdismail.com belum mencapai tahap memberangsangkan oleh kerana aku sibuk dengan kerja lain.Aku da mencuba beberapa platform yang bakal aku gunakan sebagai intipati mohdismail.com,antaranya,Mambo,Wordpress,Nuclues,dan sedang diujikaji adalah Joomla! yang mempunyai potensi besar 'tuk digunakan kelak.
So,kalo korang nak usya-usya line,leh la ke www.mohdismail.com,nak bookmark terus pun xpe.Hep!

9naga
Filem terbaru sutradara Rudy Soedjarwo.Pengarah muda nih da terbukti kehebatan dalam industri buat-buat filem ni melalui filem-tangkap-nanges-guling Ada Apa Dengan Cinta dan Tentang Dia.kali ni,sekali lagi Rudy mengangkat nilai kemanusiaan,persahabatan dan kasih sayang.Untuk korang2 yang belum tengok filem ni,dan bercadang 'tuk pergi tengok,aku sediakan kat bawah link download 'tuk trailer 9naga.Enjoy!

Trailer 3 minit
Trailer 30 saat
Official Website 9naga - www.9naga.com

Baru[at]Download!
// Peterpan_menunggu pagi
// Tiket_biar cinta menyatukan kita
link untuk lagu Ungu-Demi Waktu dah diperbaharui.check kat bahagian Download ek?
posted by mohdismail @ 1:09 AM  
8 Comments:
  • At 10:49 AM, Blogger shambie adzhan said…

    :D btol..cerita 9naga tu nmpk cm best

    sy pon ade domain gk...
    tp xde mase lg nk publish site yg btol2..
    tgh serabut dgn masalah lain..

    gud luck wit urs..mine is shambijoux.com

     
  • At 12:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    congrats on ur new domain!
    :)

    nak gi tgk 9 naga dgn my sayam aa..
    huhu..
    ntah bilela jawabnye ituhhh..

    link ungu xleh pakai pon east..huwaaa!

     
  • At 1:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    waduh, mr.east..gue tu suka bangat cerita indon, lagu2 indon..cumenya org2 indon di malaysia ni aja yg gue blum suke..suka bangat nih...hehehe

     
  • At 2:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Assalamualaikum. Ini kunjungan balas. Saya masih lagi menulis di blog yang sama. Tidak jadi berehat panjang. :)

    Tahniah dengan domain sendiri. Penting ke ada domain sendiri? Nak buat apa ye?

    Filem 9naga tu agak berbeza dengan filem-filem Rudy Soedjarwo yang terdahulu. Sesuatu yang tak boleh ketinggalan pastinya.

     
  • At 3:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    wah sudah ada domain sendiri ya, satu peningkatan ni, tahniah dari Am

     
  • At 11:43 PM, Blogger Nashrex said…

    besh ke citer 9naga ni.. org ckp cam perlahan sgt citer nya.. aku rasa mmg nampak terlalu nak kretip je, mungkin agak membosankan.. <-- agak je..

    aku x beniat pun nak nonton citer ni.. huhu

    wei... da pakai domain baru ni, kira blog ko ni ilang ar ek...

     
  • At 10:31 AM, Blogger mohdismail said…

    shambie - huhu..sgt bz la..domain tu pun xtau bila nak launch..

    mE - hehe..selamat nonton ya mE..link ungu tu da di perbaiki..

    nurjihad - orang2 indon pon blum tentu suka kat kamu..yehehe :p

    sya - welcome back bebeh!pada pandangan peribadi sy la,ade domain sendirik satu kepuasan...untuk ape?untuk suka2...thahaha

    Am - mekaseh Am..da bookmark lum?:P

    NaSh - citer sembilan anga tu best ar..tgk la..mgkin ko xkan gelak guling mcm gk filem afdlin,tp u'll got sumthing la..eh,pi la tgk..
    domain?blog?xla ilang...blog ni akan jd salah satu komponen dlm domain tu..silap gaya aku redirect je ke sini..muahaha

     
  • At 8:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    aku sedang menunggu filem HEART nirina zubir.. 7 sept nie..

     
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER