Wednesday, February 08, 2006
bila rabu'ku semacam sabtu

Hari ni satu kuliah pun aku tak pegi.Best kan?

//Kuliah JDM(Jurutera dan Masyarakat) sedang dihandle orang peguam dari luar.Aku dan kawan-kawan'ku ambil tindakan nekad memboikot kelas dia atas sebab mutu pengajaran yang tidak mencapai standard.Tapi,ade juga 2,3 orang yang pergi,seperti dijangka,jangka hayat mereka disitu tak lama,tak sampai sejam,masing da melangkah keluar lagak seorang menteri tak puashati dalam parlimen.Hebat kan kanak-kanak sekarang?Senang-lenggang kangkung je boikot kelas atas alasan lecturer tak best.Aduh...

//Kuliah TITAS sengaja aku tuang.Stay kat library lagi best.Entah bilanye aku nak concentrate kat TITAS ni,maken hari maken banyak notanya,bacanya tak juga.Sejarah pendidikan aku membuktikan aku mempunyai rekod buruk terhadap perkara2 melibatkan fakta masa & manusia (Tamadun Manusia)

Jangan Ditiru Ape Yang Aku Buat Hari Ini.Tak baek untuk kesihatan!
posted by mohdismail @ 5:42 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER