Monday, January 02, 2006
sunday morning blues...
[lokasi]bilik aku
[mood]sleepy
[currentlistening]premelodic-suratan atau kebetulan
nak dengar?donlod kat sesumpahstore.org

Pagi Aku
Pagi ini aku mencuba untuk menyalin nota yang Eka bagi tempohari.Hasilnya,aku larat nak salin satu setengah muka surat je.Memang hampeh tul pagi2 minggu ni.
Selebihnya pagi ni aku banyak merantau ke blog2 orang lain.Melompat sana,melompat sini.Ade jumpa satu blog ni,ajar camne nak letak radioblog kat blog tanpa guna format.PHP .Aku pun beriya la follow step by step yang dia ajar,sampai satu step aku sangkut,file yang dia suh donlod da xleh donlod.Siap kena bayar USD4 kalo nak teruskan operasi mendonlod.Potong tul lah!
grizzly addam
posted by mohdismail @ 7:44 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER