Thursday, February 02, 2006
tuka kulet!
tukar layout lagik?
Ya.Dengan tanpa ragu-ragu dan segan silu,aku menghabeskan sepagi ini untuk membalut blog aku dengan kulet baru.
Wajah baru sempena tahun baru.
Salam Maal Hijrah 1427H.

tagboard?
Tagboard akan ditiadakan buat sementara waktu sambil aku bertanya kepada agen tentang tagboard2 baru yang boleh aku upah wat keje ngan cemerlang terbilang serta bergaye kat blog aku ni.Tagboard lama still keje kat blog dulu,duluuu..
posted by mohdismail @ 2:23 PM  
2 Comments:
  • At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    sgt suke la kaler kelabu..
    ehehehe..cun..nape banner x kua ni..

     
  • At 4:41 PM, Blogger mohdismail said…

    banner blum siap..heheh

     
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER