Saturday, January 28, 2006
Live from Sungai Besar!
I'm home!
Akhirnya,sampai gak aku kat kampung alman aku setelah aku meredah perjalanan hamper 12 jam.12 jam?Ya..12 jam aku meloncat-loncat dari satu bas ke satu bas..dari satu tempat ke satu tampat laen.Paling world sekali,bas terakhir aku leh terlelap.Keputusan muktamadnya aku terbabas,terlajak,terkelana berpuluh2 kilometer jauhnya dari rumah aku.Ape2 pun,naek bas loncat pada aku adalah aktiviti paling mencabar kesabaran dan kekuatan punggung anda.

Tagboard.Kau kenapa?
Sejak seminggu lepas,tagbod aku wat masalah x sudah2.Tiap kali aku jenguk,mesti dia tanpa segan silu mengeluarkan tanda error yang bernombor 4002.Ape pun aku taktau ape tu 4002 punya maksud,tapi yang nyata,andai kau terus berkelakuan sebegini wahai en.tagbod,besar kemungkinan anda akan diganti dengan tagbod laen.(Harapnya tagbod aku mengerti ape yang aku tulis)

Kemunculan Blog Ilmu
Kelas Cekgu Sarep by famia
Blog ni baru je dimunculkan oleh cik famia kita.Blog ni lebih tertumpu kepada ilmu photografik dan penggunaan fotosop & foto-G.Blog yang wajeb korang cube pi jenguk dan menjadik anak mured.Hepp!
Diges Himpunan Maklumat
Blog yang menghimpunkan ramai blogger2 untuk menyumbang maklumat2 tentang dunia dan persekitaran.Satu gedung maklumat terbaru.FYI,aku antara partner dalam Diges.So,go and get sumthing new!

Berape lama cuti en.mael?
Rabu ni aku balek kampus semula.
Bas loncat lagi ke?
Absolutely!
posted by mohdismail @ 11:37 PM  
4 Comments:
  • At 3:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    lerr...kamu dok sg besar ke? cam ada sedara lak kat situ. Cam slalu pi sana time raya... tp nanti sy recall balik. eheh... ha ah la east. Kamu nyer tagboard tu pyh nk send msj. Kena klik byk kali. Tp jgn la buang dlu. Tgh down kot.

     
  • At 2:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    biar sy pulak teka..kamu dtg sg besar untuk mencari kaen..kerna kaen di sini murah2 dan cantek2..:)

    pasal tagbod tu,kita tgk je perangai dia camne..hehe..

     
  • At 6:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    oo.. org sungai besar ehh.. aku ada kwn serumah kat sana.. naik kancil turbo.. bfk2727.. kaler mrah.. agak2 kau kenal tak?

     
  • At 10:07 PM, Blogger mohdismail said…

    patik kurang periksa..hehe..

     
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER