Friday, February 03, 2006
Bakar je!
PC semaken tak tentu hala tuju masa depan.
Jumaat yang indah ni aku mulakan pada jam 10.30pagi.Cemerlang sungguh hari Jumaat aku tanpa ragu.First sekali aku on pc.Molek je dia bangun pagi ngan tenang.Alunan opening music window mangiringi langkah aku ke bilik air tuk gosok gigi.
Balek je,aku tgk pc aku restart sendirik.Apa lagi kau mahu PC?
10minit pastu,dia restart lagik.Haik!Pagi2 da meragam mak minah pule kamu.
Aku off terus!Dalam 5 minit,aku restart balek,boot dari cd,aku repair je.Malas nak format lagi.
Skang ni dia ok da.Tak taula nnt dia nak ape la plak.Ni tak tambah lagi ngan kelembapan pc ni pada waktu2 puncak.Saket hati jiwa raga je.
Ni semua spyware ngan trojan punya hal la!

//Related Entry
KeTiga Dalam KeDua by famia
posted by mohdismail @ 12:11 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER