Wednesday, February 22, 2006
Sudahnya...

gambardisini

// yo bro!thiz iz da' brand new original product from Microsoft.Check it out in yo nearest niggaz store.Peace for all!

Sudahnya...

Hari ni kepala aku mengalami sakit yang teramat sangat.Sepanjang hari,apa yang aku mampu buat hanyalah baring,surf tenet,paling world,aku tibai tido.
Ini semua banner punya pasal.
Jam 3 pagi,sepatutnya urusan dunia ni da ditamatkan,walaupun aku sendiri belum tido masa tu.Pengarah TEJA'06 membuat arahan paling drastik dan sarkastik aku rasa.Dia boleh call semata2 nak mintak aku ubah/alter tak sampai 1% pun dari rupa paras banner aku yang da siap hari tu.Apa sudah tiada esok ke wahai Cik Pengarah?Ya.Pengarah projek kali ini seorang perempuan,dan ini adalah pertama kalinya dalam sejarah Desasiswa Jaya.Aku cukup runsing dengan perangai/peel/ape2la pengarah perempuan ni.Fahamkan aje la kalau perempuan,sampai rakan setugas aku boleh kata,"cerewet mak nenek **** dia ni".
Tak cukup dengan itu,digesa juga aku supaya mereka bentuk banner yang kedua malam itu juga.Alahai..kalau la bukan kerana masa yang da tak ada,mahunya aku teruskan aktiviti mencari mimpi indah aku dari bermain photoshop pagi-pagi buta semacam ni.
Mencari gambar latar : 2 jam
Menyusun ayat : 1 jam
Edit sana-sini : 1 jam
Sudahnya,aku tido sejurus selepas aku subuh.Dan bermulalah hari sakit kepala yang teramat sangat.
posted by mohdismail @ 12:40 AM  
1 Comments:
  • At 5:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    allah hai..
    ko usm rupenye..
    pineng rupenye..
    laaaaaaaaaaa..
    eehehe kalo tawu ritu bley gak aku lawat ko yek..

     
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER