Saturday, January 07, 2006
Entry Yang Tertunda


Nape lama sangat?
Busy.
Busy watpe?
Macam-macam..
Contoh?
ermm...

Sabtu
Hari ni baru aku dapat wat post pasal tournament bowling tempoh hari.Apa punya lambat la ko mael.Anyway,tournament hari tu sangat meng'enjoy'kan diri aku.
7.45 malam.Rabu lalu.
Kitaorang berkumpul kat Kafe Lembaran.Aku naik bas dulu.AJK terlibat sibok check nama orang.At first,aku wat bodo je time budak Cina tu panggil nama aku.Hehe...then,dalam kesamaran malam tu,dia check muka kitaorg satu persatu,sampai ar dia jumpa aku kat seat paling belakang.Lantak.
8.24 malam.
Baru bertolak,katanya nak bertolak kul 8.Ceh!
9.00 malam
Sampai kat Megamall Penang.Tempat wajib kalo nak maen bowling.Heh.
Masa jalan masuk ke tempat tu.tiba2 aku perasan yang kitaorg ni da cam rombongan budak2 sekolah ke shopping complex.Maka dengan itu,aku ngan Najib cepat2 amek jalan lain nak ke tempat bowling.Sekali aku pandang belakang,dari kejauhan,memang sebijik la diaorg ni cam budak sekolah rendah.Dah la pakai baju sedondon je.Aduh saleha tul!
9.30 malam.
Start warm-up.Masa ni teamate aku da lenguh2 tangan.Banyak sgt baling bola katanya.
9.40 malam.
Game start.Aku bermula dengan cemerlang.Spare pada tiga balingan pertama,tapi menjadi semkain sepal pada yang seterusnya.Secara individu,aku dapat 97 jatuhan pin je.heheh.Secara kumpulan,team kitaorg dapat 424 jatuhan pin.Baki 327 pin tu,semua teamate aku buat.Syukri,125,Shahir.,118.Cikong,84.
10.20 malam.Second round.
Sesungguhnya,pada second round ini,aku menjadi semakin tak tentu hala,tangan aku betul2 tak mau membuat balingan2 yang masyuk,paling best,2 kali bola terlepas dari tanga,membuatkan aku menjadi Raja Longkang tuk team aku.hehe.Dan aku rasa,aku la penyebab kenapa team kitaorang tak dapat no satu.habes je second round,team kitaorg berada pada kedudukan kedua.Denga purata jatuhan pin,441.Kitaorang dapat jatuhkan 457 pin pada second round.Tak kesampaian nak cecah 500.Ni ko nyer pasal la mael.
12.45 malam.
Kitaorang berarak pulang dari Megamall.Singgah kat hentian rehat Juru,makan.Orang laen ramai tak amkan,kononnya jaga badan la tak makan malam.Lantak,aku ngan beberapa orang lagi yang masih mengenal erti sayangkan perot,amek nasik goreng,lauk ayam goreng yang keras membatu.Iskk..
1.30 pagi
Sampai kat kampus.Kene tido cepat.Sok pagi kelas kul 9.Sebelum tido,sempat lagi aku makan satu cup jelly dri hamper yang kitaorg menang,Heheh.
Itu lah yang terjadi.

Tu je mael?
tu je la..
Gambar2 laen?
sencored!
??

posted by mohdismail @ 3:17 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER