Tuesday, January 17, 2006
Selamat Datang Kesibukan


Temasya Olahraga Tahunan 2006 : USM
Hujung minggu ni aku akan jadi atlet USM buat pertama kalinya.Aku masuk acara tarek tali.Molek sangat la tu.Kalau didasarkan pada sejarah lampau aku,di sekolah rendah,sekolah menengah dan kat matriks,aku memang akan masuk acara tarek tali ni.Dan, yang paling best,suma penyertaan aku disudahi dengan kilauan emas.eheh.Kalau la emas betul yang diaorang hadiahkan kat aku.Lama da aku gadai beli kamera kat atas ni.Fullset ngan lense.
Harapnya hujung minggu ni,naseb akan menyebelahi aku lagi.Esok da kene start wat exercise kaki.Kaki adalah aset aku paling penting dalam tarek tali.Sekali aku tarek,kaki ni lah yang akan maintainkan kedudukan aku dan menyukarkan pihak lawan nak seret team kitaorang jatuh tersungkur,makanya,kaki ini perlu dilatih segera supaya kuat dan kukuh.
posted by mohdismail @ 6:16 PM  
1 Comments:
  • At 8:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    pergh.. tarik tali siot.. ebat ngko!!~

     
Post a Comment
<< Home
 
menuhariini
mari bicara

lepasmasalalu
sejarahdisini
ads
lingkarandarisini

    link dengan (*) adalah wajib pergi.
    others..coming soon!
dijanaoleh



BLOGGER